2022 жылғы 17 қарашада Қарағанды облысында Достық - Мойынты теміржол учаскесінде екінші жолдардың құрылысы басталды. Жоба "күшті өңірлер-ел дамуының драйвері" ұлттық жобасына енгізілген. Телекөпір режимінде құрылысты ҚР Премьер-министрі Әлихан Смайылов бастады. Балқаш-2 станциясында құрылыстың басталуына орай салтанатты рәсімге Қарағанды облысы әкімдігінің және "ҚТЖ "ҰК" АҚ басшылығы, компанияның құрылымдық бөлімшелерінің басшылары, мердігерлік ұйымдар мен отандық кәсіпорындардың өкілдері, соның ішінде Басқарма Төрағасының құрметті кеңесшісі Борис Александрович Исинаманов және сала ардагерлері қатысты.
Жобаны іске асыру Мемлекет басшысының отандық өнімнің үздіксіз экспортын қамтамасыз ету және елдің транзиттік әлеуетін ұлғайту жөнінде қойған маңызды міндетін шешуге ықпал ететін болады.
2021 жылы "ҚТЖ "ҰК" АҚ рекордтық көрсеткіштерге қол жеткізді. Өткен жылдың қорытындысы бойынша жүк айналымы 239,3 млрд тонна-км құрады, бұл Қазақстан Тәуелсіздігінің 30 жылындағы тарихи ең жоғары көрсеткіш. Контейнерлік тасымалдау көлемі 1 млн ЖФЭ-ден асты. Жалпы, соңғы бес жылда транзиттік контейнерлік тасымалдау көлемі 4,4 есе өсті.
Бүгінгі таңда теміржол инфрақұрылымының өткізу қабілеті жүк тасымалының тез өсіп келе жатқан көлемін қамтамасыз ету үшін тежегіш бола алады. "Тар жерлерді" болдырмау үшін ірі инфрақұрылымдық жобаларды іске асыру туралы шешім қабылданды: Достық-Мойынты, Бақты–Аягөз, Дарбаза-Мақтаарал, Алматы қаласының айналасында айналма теміржол желілерін салу және т. б.
Ұзындығы 836 км Достық-Мойынты екінші желісінің құрылысы учаскенің өткізу қабілетін 5 есеге арттыруға мүмкіндік береді (жүк пойыздарының 12 жұпынан тәулігіне 60 жұпқа дейін). Осы бағытта қазақстандық экспорттаушылардың жүктерін тасымалдау мәселесі оң шешіледі. Екінші жолдарды салу барысында 419 жасанды құрылым (5 үлкен көпір, 87 шағын және орта көпір, 288 су өткізгіш құбыр, 14 автожол өткелі), сондай-ақ энергетика, СОБ құрылғылары және байланыс объектілері салынады.
Жобаны іске асыру шағын және орта бизнестің дамуына серпін береді. Құрылыста отандық өндіріс материалдарын (шпалдар, рельстер, трансформаторлар және т.б.) пайдалану жоспарлануда. Жергілікті қамту үлесі 80% - дан асады. 3700 құрылысшы тартылады. Желіні пайдалануға бергеннен кейін теміржолда тұрақты жұмыс орындарымен 500 адам қамтамасыз етіледі.
Жобаны іске асырудың жиынтық әсері 20 жыл ішінде бюджетке түсетін түсімдерді қосымша 4,1 трлн теңге мөлшерінде ұлғайтуға мүмкіндік береді.
Құрылысты 2025 жылдың 4-тоқсанында аяқтау жоспарлануда.